آخرین اخبار و .:قیمت:. آیفون 5c و 5sوگلکسی نوت 3(نوت 3 دو سیم کارت آمد

تبلیغات

آخرین اخبار و .:قیمت:. آیفون 5c و 5sوگلکسی نوت 3(نوت 3 دو سیم کارت آمد

 

تا امروز دیدیم که بیشتر گوشی‌های خانواده گلکسی نسخه دو سیم کارته نیز دارند و این موضوع برای دیگر کمپانی‌ها نیز اتفاق افتاد که برای گوشی‌های مطرح خود نسخه دو سیم کارته ارائه کردند.

 

 به گزارش جی اس ام امروز سامسونگ نیز نسخه دو سیم کارته پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی نوت 3 را ارائه کرد. اولین کشوری که نسخه دو سیم کارته نوت 3 را دریافت خواهد کرد کشور چین خواهد بود. این نسخه آنلاک  است و طبیعتا در کشورهای دیگر نیز می‌تواند استفاده شود.

 

 این نسخه دو سیم کارته پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 800 را دارد که مانند پردازنده نسخه  LTE تک سیم است. بنابراین احتمال پشتیبانی از شبکه LTE در این گوشی دو سیم کارته وجود دارد.

 

 قیمت این گوشی در آسیا 735 یورو خواهد بود و نسخه تک سیم آن قیمت 700 یورویی دارد. به نظر می‌آید تا چند ماه آینده این گوشی در بازارها دیده شود.

 

  

 

 

 

قیمت ها:

در حال حاضرنوت3 بدون گارانتی و با قیمتی تقریبا در حدود 2 میلیون 230 هزار تومان وارد بازار شده است. باید ببینیم در روزهای آتی قیمت این گوشی چه تغییراتی خواهد کرد، در این خبر ما با تغییر قیمت این گوشی در بازار قیمت را بروز خواهیم کرد.

 

همچنین از این پس می‌توانید قیمت دو گوشی اپل را نیز در همین خبر مشاهده کنید.

امروز قیمت آیفون 5c در حدود 1,800,000 تومان  برای نسخه 16 گیگابایت و قمیت آیفون 5s برای نسخه 16 گیگابایت در حدود 2,600,000 تومان و برای نسخه 32 گیگابایت، 3 میلیون تومان است.

  با ما در همین خبر همراه باشید تا با تغییر قیمت این محصولات جدید از آخرین قیمت آن‌ها مطلع شوید.

 

منبع :gsm.ir




برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.